Questo sito usa i cookie per memorizzare informazioni sul tuo computer.
This site uses cookie to store informations on your computer.

Approfondisci / Read more
Server status: UP
Server: login.uodreams.com - Port: 2593
Logo UODreams Logo GamesNet

In The Name Of Virtue



ITA



Introduzione



Dopo la sconfitta di Exodus e la fine degli anni delle Tenebre, Lord British creò un sistema di virtù progettato per essere una nuova visione della vita, per la quale le persone avrebbero dovuto lottare. Poiché la maggior parte del male dall'esterno era stata sconfitta, Lord British voleva che le persone iniziassero a sradicare il male che si annida dentro di loro. Ognuna delle otto città principali era dedicata a una delle Otto Virtù e vicino a ognuna di esse furono costruiti dei Santuari. Sorsero anche Castelli e Santuari da dedicare ai Tre Principi che conducono alle Virtù. E, affinché questa filosofia funzioni, Lord British ha creò le Quest dell'Avatar, per permettere alle persone di poter raggiungere l'illuminazione in tutte le virtù!

Ma, come spesso accade, il male non era stato del tutto sdradicato dal mondo terreno. Nonostante le grandi battaglie che gli eserciti di Britannia condussero prima contro Exodus e successivamente grazie all'Avatar con la sconfitta del maligno Mondain, furono generate migliaia di schegge della Gemma dell'Immortalità! Al momento della distruzione della gemma per mano dello Straniero, la malvagia magia di cui era stata intrisa non morì con essa. Secoli dopo, tre frammenti della Gemma dell'Immortalità riemersero nel grande mondo sotterraneo che interconnetteva i dungeon!

Tre di queste schegge sfociarono in tre punti focali che permisero al male di riemergere, rimanendo interconnessi con ogni singolo frammento della gemma che aveva generato migliaia di "Shard", mondi paralleli in cui intercorrevano ere, storia ed avvenimenti differenti. Pur avendo formato migliaia di frammenti pero', ognuno di questi frammenti presentava la traccia dell'oscura magia intrisa dallo stregone sulla gemma.

Uno di questi frammenti, chiamati appunto "Shard" nacque con il nome di "Dreams" e fin dagli albori riuscì ad eludere l'ingresso del male nel proprio mondo grazie alle sue barriere magiche che ne impedivano il passaggio. Probabilmente sarà un caso ma, un "viaggiatore" migrato in altri frammenti parlando con l'amato Re, Lord Blackthorn riferì che in tutti questi mondi l'altro nostro amato regnante, ovvero Lord British era deceduto in seguito ad un attacco! Di questa storia ovviamente, British non ne è a conoscenza, tantomeno i cittadini...

Nessuno può determinare se questo sia un caso o no, sta di fatto che dal rapimento di Lord British da parte dell'incantatrice Minax il nostro mondo ha permesso all'oscurità di trapassare le barriere. Probabilmente adesso, il nostro amato Re si trova nel limbo dell'Ethereal Void e gli è quindi impossibile interagire con il nostro mondo. Anche il famigerato "Straniero" purtroppo si trova disperso nel vuoto dopo l'ultimo scontro con il Guardiano!

Ma cosa sta succedendo davvero?

L'oscurità intrisa nel frammento di "Dreams" si sta espandendo sempre di più, questo ha fatto in modo che il nostro mondo entrasse in comunicazione nuovamente con "Pagan", la terra in cui l'antica magia regna sovrana. Siamo venuti a conoscenza che il mondo di Pagan è già al collasso senza la protezione delle virtù! Il male sta proliferando e sta risucchiando parte di quel mondo nel vuoto. Fortunatamente pero' grazie a questa breccia si sono fatti avanti alcuni dei più valorosi compagni di Lord British e dell'Avatar che hanno subito avvisato dell'imminente pericolo che sta per arrivare sul frammento di "Dreams"!

Tre antichi esseri incorporei hanno fatto breccia nel nostro mondo e stanno cercando di risucchiare il tutto nell'oscurità! Si tratta dei tre Shadowlords, conosciuti con i nomi di Faulinei, Astaroth e Nosfentor che rispettivamente rappresentano i tre principi del male... La Falsità, l'Odio e la Codardia!

Gli antichi compagni di Lord British pero', parlando con Mythran hanno spiegato l'importanza delle Virtù per contrastare questo male, infatti insieme all'esercito di Pagan stanno cercando in tutti i modi di arginare o ritardare il decorso del male. Senza l'aiuto di validi guerrieri del nostro mondo pero' il tutto sarà vano!




The Quest of Virtue



Il percorso dei Virtuosi è lungo e arduo, così Lord British disse quando creo le Quest dell'Avatar! Denominate cosi per rendere omaggio allo straniero che dopo aver intriso se stesso in questo percorso, affinando tutte le Virtù riuscì a sconfiggere il malvagio Mondain.

Gli otto compagni dello Straniero e di Lord British stanno in tutti i modi cercando di mantenere l'ordine ed evitare il collasso di pagan nel vuoto grazie alle Virtù, le quest delle Virtù sono otto e saranno riperibili ogni 6 ore con tutti i personaggi dell'account. Ogni singola quest darà come premio "Quest Point" e "Shadowguard Sand" più la corrispettiva runa della Virtù che, una volta raccolte tutte vi permetteranno di accedere alla "Shadowguard" per affrontare uno dei tre Shadowlord!


Sarà possibile raggiungere il mondo di Pagan da un portale aperto da Mythran che troverete a Luna! Una volta entrati proseguendo all'interno delle mura di Tenebrae nel suo cortile si troveranno gli otto "Eroi" che vi consegneranno la quest della relativa virtù!




Gwenno in Compassion
Geoffrey in Valor
Mariah in Honesty
Julia in Sacrifice
Shamino in Spirituality
Dupre in Honor
Jaana in Justice
Katrina in Humility


Una volta completata una delle otto quest si dovrà raggiungere il tetto del palazzo di Tenebrae su Pagan, andando sulla rispettiva Shrine si potrà consegnare la quest! Inoltre su ognuna di queste Shrine sarà presente una clessidra che avvertirà del tempo che manca per ripetere la suddetta quest!



La via delle Virtù vi permetterà di ottenere le Virtue Stone, una volta che le avrete tutte e 8 sarà possibile andare a ritirare il Codex Coin, nella parte oscura di Tenebrae, uscendo dal lato destro della città vi ritroverete nel "Vuoto" generato dalla comparsa della Shadowguard, l'antica fortezza dei tre Shadowlord! Proseguite e nell'oscurità cercate il passaggio per la tomba di Khumash-Gor, sarà possibile entrarci una volta al giorno per ritirare appunto il Codex Coin!



Una volta acquisito il Codex Coin potrete andare al "Great Codex Of Virtue" che si trova in fondo alla regione oscura d'avanti la fortezza degli Shadowlord!



Posizionando le otto rune sui rispettivi "Pillow delle Virtù" il Great Codex si attiverà e chi ha consegnato le otto pietre può ritirare dal leggio posto al centro dell'altare il "Virtue Teleporter" che permetterà al player o al party di trasportarsi dentro la fortezza degli Shadowlord ed affrontarli!
Completando il percorso delle Virtù, una volta al giorno si riceveranno ulteriori Quest Point e Shadowguard Sand.


Col la Shadowguard Sand sarà possibile ritirare dei premi del 20th Anniversary Collector che verranno svelati il giorno dell'evento!



Entrati nella Shadoguard Fortress solo uno dei tre Shadowlords apparirà! Questi esseri hanno capacità spettrali, invocano Demoni dall'oltretomba e lanciano degli Spettri sui target che causano esplosioni e danni!

Il tempo all'interno della Shadowguard Fortress scorre velocemente, avrete solo 15 minuti di tempo per sconfiggere la nefasta creatura!

Una volta sconfitta l'oscura creatura se sarete fortunati avrete la possibilità di dropare di uno dei seguenti Artefatti!





Mark Of The Destroyer
Caratteristiche
Hit Points Increase 10
Mana Regeneration 2
Hit Points Regeneration 2
Strength Requirement 10

Wildfire Lantern
Caratteristiche
Faster Cast Recovery 2
Mana Regeneration 3
Spell Damage Increase 5%
Spell Channeling
Fire Resistance 5%
Durability 255/255
Strength Requirement 45

Umbria's Grimoire
Caratteristiche
Blessed
Undead Slayer
Defense Chance Increase 10%
Faster Cast Recovery 2
Lower Mana Cost 5%
Spell Damage Increase 30%

Umbria's Spellbook
Caratteristiche
Blessed
Faster Casting 1
Lower Reagent Cost 10%
Mana Regeneration 3
Spell Damage Increase 50%

Gargish Kilt Of The Archlich
Caratteristiche
Gargoyles Only
Fire Eater 15%
Hit Point Increase 5
Intelligence Bonus 5
Lower Mana Cost 10%
Lower Reagent Cost 20%
Mage Armor
Mana Increase 8
Mana Regeneration 3
Hit Point Regeneration 3
Strength Bonus 5
Physical Resistance 15%
Fire Resistance 15%
Cold Resistance 15%
Poison Resistance 15%
Energy Resistance 15%
Durability 255/255
Strength Requirement 90

Bogling Hide Mukuluks
Caratteristiche
Strength Bonus 2
Dexterity Bonus 2
Intelligenge Bonus 2
Durability 255/255
Strength Requirement 10
PoF:





Inoltre completando le Quest della relativa Virtù se avrete fortuna potrete ricevere la sua "Sculpture"


Invece nel loot degli Shadowlords sarà possibile trovare una delle "Sculptures" anti Virtù!



Inoltre, girovagando per Pagan sarà possibile imbattervi in uno dei seguenti item steleabili che fanno parte della "Pagan Treasure Collection":




ENG



Introduction



After the defeat of Exodus and the end of the Years of Darkness, Lord British created a system of virtues designed to be a new outlook on life, for which people should strive. Since most of the evil from outside had been defeated, Lord British wanted people to start eradicating the evil that lurks within them. Each of the eight major cities was dedicated to one of the Eight Virtues, and Shrines were built near each of them. Castles and Sanctuaries also arose to be dedicated to the Three Princes who lead to the Virtues. And, in order for this philosophy to work, Lord British created Avatar Quests, to allow people to be able to achieve enlightenment in all virtues!

But, as often happens, the male had not been completely uprooted from the earthly world. Despite the great battles that the armies of Britannia waged first against Exodus and later thanks to the Avatar with the defeat of the evil Mondain, thousands of shards of the Immortality Stone were generated! At the moment of the gem's destruction at the hands of the Stranger, the evil magic with which it was imbued did not die with it. Centuries later, three fragments of the Immortality Stone resurfaced in the great underworld that interconnected the dungeons!

Three of these splinters flowed into three focal points that allowed the evil to re-emerge, remaining interconnected with every single fragment of the gem that had generated thousands of "Shards", parallel worlds in which different eras, stories and events occurred. Despite having formed thousands of fragments, however, each of these fragments presented the trace of the dark magic imbued by the sorcerer on the gem.
One of these fragments, called precisely "Shard" was born with the name of "Dreams" and from the very beginning it was decided to elude the entry of evil into its world thanks to its magical barriers that prevented its passage. It will probably be a coincidence but, a "traveler" migrated to other fragments speaking with the beloved King, Lord Blackthorn reported that in all these worlds our other beloved ruler, or Lord British, had died following an attack! Obviously, British is not aware of this story, let alone the citizens...

No one can determine whether this is a coincidence or not, the fact is that since the abduction of Lord British by the enchantress Minax our world has allowed darkness to pass through the barriers. Probably now, our beloved King is in limbo of the Ethereal Void and it is therefore impossible for him to interact with our world. Unfortunately, even the notorious "Stranger" is lost in the void after the last battle with the Guardian!

But what's really going on?

The darkness imbued in the fragment of "Dreams" is expanding more and more, this has made our world come into communication again with "Pagan", the land where ancient magic reigns supreme. We have come to know that the world of Pagan is already collapsing without the protection of the virtues! Evil is proliferating and sucking part of that world into a vacuum. Fortunately, however, thanks to this breach, some of the bravest companions of Lord British and the Avatar have come forward and immediately warned of the imminent danger that is about to arrive on the fragment of "Dreams"!

Three ancient disembodied beings have breached our world and are trying to suck it all into darkness! These are the three Shadowlords, known by the names of Faulinei, Astaroth and Nosfentor who respectively represent the three principles of evil... Falsehood, Hatred and Cowardice!

However, the ancient companions of Lord British, speaking with Mythran, explained the importance of the Virtues to counteract this evil, in fact, together with the Pagan army, they are trying in every way to stem or delay the course of the evil. Without the help of valid warriors of our world, however, everything will be in vain!



The Quest of Virtue



The path of the Righteous is long and arduous, so Lord British said when creating the Avatar Quests! So named to pay homage to the foreigner who, after having immersed himself in this path, by refining all the Virtues managed to defeat the evil Mondain.

The eight companions of the Stranger and of Lord British are in every way trying to maintain order and avoid the collapse of pagans in the void thanks to the Virtues, the quests of the Virtues are eight and will be retrievable every 6 hours with all the characters of the account. Each single quest will award "Quest Point" and "Shadowguard Sand" plus the corresponding rune of Virtue which, once collected, will allow you to access the "Shadowguard" to face one of the three Shadowlords!
By completing the Path of Virtues, you will receive additional Quest Points and Shadowguard Sand once a day.


With the Shadowguard Sand it will be possible to pick up some 20th Anniversary Collector prizes that will be revealed on the day of the event!

It will be possible to reach the world of Pagan from a portal opened by Mythran that you will find in Luna! Once you enter, continuing inside the walls of Tenebrae in its courtyard, you will find the eight "Heroes" who will give you the quest for the relative virtue!




Gwenno in Compassion
Geoffrey in Valor
Mariah in Honesty
Julia in Sacrifice
Shamino in Spirituality
Dupre in Honor
Jaana in Justice
Katrina in Humility


Once you complete one of the eight quests you will have to reach the roof of Tenebrae's palace on Pagan, going to the respective Shrine you can deliver the quest! Furthermore, on each of these Shrines there will be an hourglass that will warn of the time left to repeat the aforementioned quest!



The path of the Virtues will allow you to obtain the Virtue Stones, once you have all 8 of them it will be possible to go and collect the Codex Coin, in the dark part of Tenebrae, exiting from the right side of the city you will find yourself in the "Void" generated by the appearance of the Shadowguard, the ancient fortress of the three Shadowlords! Continue and in the darkness look for the passage to the tomb of Khumash-Gor, it will be possible to enter it once a day to collect the Codex Coin!



Once you have acquired the Codex Coin you can go to the "Great Codex Of Virtue" which is at the bottom of the dark region in front of the Shadowlord fortress!



By placing the eight runes on the respective "Pillow of the Virtues" the Great Codex will be activated and whoever has delivered the eight stones can withdraw the "Virtue Teleporter" from the lectern placed in the center of the altar which will allow the player or party to be transported inside the fortress of the Shadowlords and face them!




Enter the Shadoguard Fortress only one of the three Shadowlords will appear! These beings have spectral abilities, summoning Demons from beyond the grave and throwing Specters at targets that cause explosions and damage!

Time passes quickly inside the Shadowguard Fortress, you will only have 15 minutes to defeat the nefarious creature!

Once you have defeated the dark creature, if you are lucky you will have the opportunity to drop one of the following Artifacts!








Mark Of The Destroyer
Caratteristiche
Hit Points Increase 10
Mana Regeneration 2
Hit Points Regeneration 2
Strength Requirement 10

Wildfire Lantern
Caratteristiche
Faster Cast Recovery 2
Mana Regeneration 3
Spell Damage Increase 5%
Spell Channeling
Fire Resistance 5%
Durability 255/255
Strength Requirement 45

Umbria's Grimoire
Caratteristiche
Blessed
Undead Slayer
Defense Chance Increase 10%
Faster Cast Recovery 2
Lower Mana Cost 5%
Spell Damage Increase 30%

Umbria's Spellbook
Caratteristiche
Blessed
Faster Casting 1
Lower Reagent Cost 10%
Mana Regeneration 3
Spell Damage Increase 50%

Gargish Kilt Of The Archlich
Caratteristiche
Gargoyles Only
Fire Eater 15%
Hit Point Increase 5
Intelligence Bonus 5
Lower Mana Cost 10%
Lower Reagent Cost 20%
Mage Armor
Mana Increase 8
Mana Regeneration 3
Hit Point Regeneration 3
Strength Bonus 5
Physical Resistance 15%
Fire Resistance 15%
Cold Resistance 15%
Poison Resistance 15%
Energy Resistance 15%
Durability 255/255
Strength Requirement 90

Bogling Hide Mukuluks
Caratteristiche
Strength Bonus 2
Dexterity Bonus 2
Intelligenge Bonus 2
Durability 255/255
Strength Requirement 10
PoF:





Furthermore, by completing the Quests of the relative Virtue, if you are lucky, you will be able to receive its "Sculpture"


Instead, in the Shadowlords loot it will be possible to find one of the anti-Virtues "Sculptures"!



Furthermore, wandering around Pagan it will be possible to come across one of the following steleable items that are part of the "Pagan Treasure Collection":




 

Online Now

60 anonymous

Visits: 68194397

Share UODreams with your friends!


© 2003-2024 EPYX s.p.a. - All rights reserved, please mail us to: uodreams@gamesnet.it -
CF/PIVA IT-01932410184

Designed by Onision